Orasul Casablanca

Plimbat vreo 6 ore la pas prin oras. Frumos si urat. Combinat arata sa spunem interesant. Frumoasa e moscheea cea mare. Chiar am ramas impresionat (o sa fie poze). Frumoase e fructele mango de ex (mama ce suc iese din ele la 4 ron bucata de nu te vezi). Si sunt si mari si ochioase a dracu. La fel cu papaya. Sunt ca o minge de rugby aproape :-). Au un ceai de menta aici la hostel de mori ;-). Piata frumoasa si animata. O sa revin cu alte trebi dupa ce termin noaptea 🙂

Acest articol a fost publicat în morocco trip. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Orasul Casablanca

  1. redover zice:

    Bai R&D-u’ eu shed aci si ma secsuiesc cu Piticu’ si cu Generalu'(alias sistemu’) si tu imi arati mango si papaya…Bravo natie…Da nu plec si io duminica?
    Foarte misto pozele si locurile…

  2. reload zice:

    Frumoase locuri! Mergeti domnilor, ca eu pregatesc sarmalele 🙂

  3. redover zice:

    Stimati „marocani”,

    Dat fiind faptul ca exista un mic decalaj intre aparitia mea si aparitia voastra, am rugamintea de a ma astepta si pe mine pentru a savura sarmalele concepute intr-o oala clocotinda macinata de trecerea necrutatoare a timpului. Vreau sa va repet cu deosebit respect ca sunt un fan al sarmalelor bine facute si datorita faptului ca nu am mai gustat de ceva timp voi fi extrem de „enervat si trist” daca veti abuza intr-un mod fraudulos de bunatatea stiti voi cui, in lipsa mea.

    Cu respect!

Lasă un răspuns

