Revenit

Am revenit de vreo doua zile. Pe coleg l-a apucat dorul de Spania asa ca a mai ramas putin prin Barcelona (cu invoire bineinteles). Cum fac rost de poze de la el o sa continui cu posturile din calatorie.

Am ajuns ca un aurolac (fara nici o haina cat de cat curata) asa ca a trebuit sa ma duc sa cumpar prin Bucuresti. O experienta placuta de altfel. Revin incet incet la modul de lucru.

Incepe sa ma enerveze wordpress.com cu momentele lui de trafic mare cand nu pot sa imi fac treaba asa ca probabil  ca o sa ma mut pe redeul.ro cat de curand. Will keep you posted.

Mihai.

Acest articol a fost publicat în Brain dump. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Revenit

  1. redover zice:

    RedEu, bine ai revenit in The Red World. Mare dreptate ai cu wordpress si mai e o chestiune…faci blog pentru a-i invata pe oameni anumite chestii la care probabil multi nu s-au gandit si rezultatul e ca primesti tot felul de chestii plictisitoare de genul hai sa ne imprietenim pe facebook sau citeste nu stiu ce de pe nu stiu unde, complet plictisitor si lipsit de perspectiva..
    „Hai atunci!”

    • redeul zice:

      Prietenia e buna daca are rezultate. Scopul e de fapt mai prozaic ( nu cred e bine sa te dai prea invatator in viata ca nu prea iesi bine). Eu sunt multumit daca pot interactiona cu oameni interesanti dar pe de alta parte eu am si o nevoie mai puternica ca la alti oameni de a vedea lucruri/oameni interesanti. Singurul mod de a gasi chestii/oameni interesanti e sa incerci cu multi oameni/multe lucuri (vezi ideea economiei de piata in care multi testeaza random chestii si unii gasesc lucruri interesante) sau sa cauti locuri in care oamenii interesanti se aduce (dupa cum ai observat recent :-)).

  2. Mihachu zice:

    imi place mai mult perspectiva ta asupra genului asta de interactiune. relaxata and open minded as always. ti’a prins bine si vacanta oricum 😛

  3. redover zice:

    Ei hai bre’. Nu va suparati pe mine ca doar glumeam. Da n-am nici un chef de prietenii virtuale si-mi exprimam si eu timid gandurile pe blogul unui greu in domeniu…Cu un vin deosebit in fatza, inchin pentru priteniile „profiterol”.

Lasă un răspuns

