Barcelona foods

Deci trebe sa ma duc iar in Barcelona. Sunt niste chestii care trebe facute (sau mancate).

De ex:

Mai multe aici: Spain pictures.

Acest articol a fost publicat în Barcelona, food. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Barcelona foods

  1. Alinutza zice:

    i love Spanish cuisine:) in special Jamon-ul(in trad. jambon sau sunca). daca mai ai rabdare iti pastrez si tie pe cand vii in Iasi:D mai am jumatate de pulpa de jamon:D

  2. redover zice:

    Mai oameni buni luati-ma si pe mine in calcul caci n-am mai mancat ceva bun de cand m-am intors. Va rog respectuos sa nu fiti egoisti. …ca mi-a mai promis cineva sarmale si m-am ales cu ochiuri…:)

  3. redover zice:

    mai degraba magie…uite sarmalele…nu-s sarmalele…da-s ochiuri….

  4. redeu zice:

    Magia de success e o arta 🙂

  5. Alinutza zice:

    ma declar sarmale-cheerleader:) fie jamonul cat de bun, tot mai bune sunt sarmalele noastre moldovenesti:D

  6. redeu zice:

    sa revina redbull de prin lume 🙂

  7. redover zice:

    degeaba vine redbull ca tot cu ochiuri ma aleg…Avem nevoie de expertiza in sarmale…ceea ce…:)

Lasă un răspuns

