Vanzatorul :-)

Numaram banii din bugetul proiectelor 🙂 si cum am obiceiul o mai spal .. am dat de asta:

Bestiala. Mare oameni cei Dem Radulescu si Jean Constantin.

Quiz mic pentru cei marcati cu rosu: Recunoaste-ti personajul ?

🙂

Acest articol a fost publicat în echipajul. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Vanzatorul :-)

  1. redover zice:

    Bun tare…Ce oameni talentati…

  2. Marius Ropotica zice:

    Pai… ia de la PP. Nu se poate, ia de la PIT. Nu, ca se modifica aia, si e belea. Ia de la PC. Nu ca asa ne-am inteles cu aia… offf bine, baga gantt-ul, iar 😀

  3. Florin Grigore zice:

    Banii nu pot cumpăra dragostea, dar îţi îmbunătăţesc poziţia de a negocia dragostea. Apropos de „what makes the world go round” or … square… nu am cum să nu recunosc personajul. Cred că iniţialele M.I. sunt mai mult decât edificatoare pentru quiz. O să negociez cu el dacă am voie să scriu numele complet:d

  4. Redpsy zice:

    Da, il recunoaste-m

  5. redeul zice:

    Bun asa domnilor. Nu ma dezamagiti. Noi il iubim cu totii pentru capacitatea lui de a face ce face :-).

Lasă un răspuns

