Climbing – Getting it done

Recent m-am re-apucat de escalada. Acum vreo 10 ani am facut oleaca de speologie si in timpul respectiv am facut si oleaca de alpinism/escalada. Mi-a placut dar am pierdut sirul se pare.

Recent niste persoane pasionate au facut ceva frumos: sala de bouldering Blocker: www.blocker.ro. Foarte frumos amenajat si organizat, persoanele sunt helpful si chiar ai ce invata de acolo. Este extrem de ciudat sa vezi cum se misca oamenii cu experienta (+5 ani) pe peretele ala: gratie, simplitate in miscari tot ce vrei. Eu sunt ca bolovanul cu muschi prin comparatie.

Anyway ideea e ca intre timp am inceput sa ma uit si la cum gandesc cei meseriasi si am dat de seria Pro tips pe youtube.com. Interesante toate dar cel mai interesant mi s-a parut a fi asta:

Enjoy:

Mihai

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Climbing – Getting it done

  1. addicted zice:

    foarte frumoasa initiativa.. iar sportul in sine… foarte captivant 😀

    ps: ne vedem .. vineri 😀
    ps2: erm… muschi? 😀 ;;)

  2. filo zice:

    Foarte fain se mishca tipul, modul de a gindi e la fel cu cel din artele martiale as zice, sporturile asiatice, orientat atit de puternic pe un anumit scop, fara bariere.
    Felicitari ca te dedici cu asha ceva, sper sa continui cit mai mult timp.
    Eu am rediscoperit tenisul de masa dupa 15 ani, cred ca e f. bine sa faci orice sport. Construiesti energii vitale prin orice sport care-l faci cu placere.

    • ReDeul zice:

      Ideea e ca mereu m-a pasionat treaba asta :). Orice sport de facut muschi am incercat m-a plictisit .. asta se pare ca nu ma plictiseste ceea ce este bine :). Plus ca te obliga sa gandesti comitted care e chestia cea mai importanta pentru mine acu :).

  3. Mihai Diac zice:

    Nu stiam ca dai si tu pe la panou. Misto spune tipul, tare si accentul ;)).

    Si la mine e cam la fel cu cocotzul, keep fit while loving it (cu sala e mai greu). Da iesitul la stanca adevarata e si mai si ..

    • ReDeul zice:

      :). Pai recent mi-a venit cheful dupa cum spuneam. Ai si tu un merit ca te-am mai privit in pozele alea din perete si mi s-a facut dor de anii trecuti :). Poate dupa ce ma pus si eu la punct facem ceva impreuna :).

Lasă un răspuns

