Expertul in sucuri :)

Eu am un soft spot pentru oamenii care pun pasiune in ceea ce fac (indiferent daca acel lucru e ceva ce imi place mie in mod deosebit sau nu). Motivul e destul de simplu: am observat ca in general pasiunea coreleaza destul de bine cu excelenta intr-un domeniu si imi plac ideea de excelenta. Dar sa revenim la sucurile din subject. Am dat ( tot la Seth 🙂 ) de  un articul despre un om al carui pasiune sunt sucurile carbogazoase. A refuzat pe  Pepsi si pe alte companii mari si a realizat ceva interesant in schimb.

Articoul original este aici: Amazing Soda Shop si filmul (care este si in cadrul articoului) este urmatorul (merita urmarit):

Mihai

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

