Stii ce simti ?

Intr-o lume alertata de valorile materiale si pragmatice, uitam ca emotiile sunt cele care ne mentin spiritul tanar. Nu bucata groasa de friptura ne da energie si ne face sa zambim cu sufletul… Nu costumele cu eticheta la vedere atrag aprecierea celor din jur.

Dar astazi putini sunt aceea carora le pasa sa mai zambeasca astfel. Astazi se intalnesc pe toate strazile zambete caricaturale care tradeaza interese meschine si deficiente sufletesti. Inconstient si grav, aceste zambete schimonosesc chipuri ignorand valorile cu adevarat autentice. Cine poate spune care sunt valorile autentice astazi? Ce puncte de referinta mai exista? Intrebarile astea imi starnesc deja-vue-uri pe care m-am hotarat sa nu le mai traiesc. Si   cred ca razvratirea asta a mea a devenit evidenta pentru cei din jur. Si mai cred ca nimic nu este intamplator si prin propriul comportament si propria gandire atragem sa ni se intample tot ce ni se intampla. Cred ca asa i-am intalnit si pe cei de la YaU care prin “munca” lor de fiecare zi reusesc sa creeze emotii. Si imi place sa simt emotii si imi place sa lucrez in concordanta cu ele. Si imi place sa fie emotiile mele adica sa le simt asa cum simt eu. Imi place sa explorez emotiile pentru ca merita sa aflu ceea ce ma face fericita. Si e interesant asa! Mi-ar placea sa-mi spui daca Stii ce simti?

Crina.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Stii ce simti ?

  1. redover zice:

    Mda.Foarte frumos. Bravo Crina…RedEu

  2. Pingback: Rock&Yau… « Redover's Blog

Lasă un răspuns

